Berg Maggie New Member
Posts: 0 Status: Offline Joined:
pm
| fila disruptor 2 hvid (17th Jun 20 at 7:43am UTC) | | Som de havde været i 1970'erne, var sponsorater afgørende for Filas flade sandaler dame succes 20 år senere. I 1994 blev virksomheden farvet med en godkendelseskontrakt med Grant Hill fra NBA 's Detroit Pistons. Efter at han vandt 1995 's Rookie of the Year-pris, steg salget af hans navnebror sko til mere end 1,5 millioner par. Mærket fortsatte sin ungdomsappel med 1995 tilføjelsen af NBA-rookie Jerry Stackhouse til sin liste. Fra 1990 til 1995 steg amerikansk salg i procent af de samlede Fila-indtægter fra 22 procent til 60 procent. Frachey vendte også forbi vækststrategier på hovedet.
I 1990 udgjorde fodtøj kun 14 procent af det årlige salg, mens resten kom fra tøj. I 1995 bidrog atletiksko til mere end 60 procent af indtægterne. WWD kaldte Filas 1996 og viste "betagende", men advarede om, at fremtiden ikke var fri fila disruptor sort for udfordringer. F.eks. Mærkede brandets vægt på mode det sårbart over for konkurrence fra designermærker, herunder Tommy Hilfiger, Donna Karan og Ralph Lauren, som alle introducerede stilfulde atletiske sko i midten af tiåret.
Fila blev igen sponsor for U.S. Open og andre tennisturneringer fila ray low og i slutningen af 1999 underskrev Jennifer Capriati til en flerårig godkendelsesaftale. Capriati var en tidligere teen-fenom og havde lavet et dramatisk comeback i en alder af 23 i en serie af 1999-turneringer. Omsætningen faldt yderligere 13 procent i 1999, og Fila Holding havde endnu et nettotab, skønt tabet var meget mindre end året før. Midt i år trådte Frachey af som formand og blev erstattet af Nicol ò Nefri, der havde været næstformand.
Fila Holding S.p.A. er verdens tredje største producent og markedsfører af atletisk fodtøj bag Nike og fila disruptor danmark Reebok. Virksomhedens produktserie inkluderer mere end 100 modeller af mænds, kvinder og børnesko; en bred række af atletiske tøj, der omfavner sport fra løb til skateboarding; og sportsudstyr til high fashion. Skønt det havde været aktiv inden for den sportslige tøj- og fodtøjsindustri siden midten af 1970'erne, markerede Fila ikke rigtigt sit præg på dette marked før i midten af 1990'erne, hvor mærket blev omfavnet af trendsættende urbaniteter.
WWD kaldte Fila 's 1996, der viste "betagende", men advarede om, at fremtiden ikke var fri for udfordringer. F.eks. Mærkede brandets vægt på mode det sårbart over for konkurrence fra designermærker som Tommy Hilfiger, Donna Karan og Ralph Lauren, som alle introducerede stilfulde atletiske sko i midten af tiåret. FILAs nye mission er blevet identificeret godt : At tilbyde en eksklusiv livsstil, ikke kun for dem, der praktiserer sport til at konkurrere, teste deres egne færdigheder og overvinde deres grænser, men også til de mennesker, der lever sporten som en mulighed for at spille og have det sjovt eller fila sko herre simpelt set referencepunkt i deres fritid og deres hverdag.
Filas årsberetning for 1996 understregede det strategiske skifte og hævdede "Stil er vores arv. Kreativitet er vores styrke. Teknologi er vores fremtid." Virksomheden etablerede også nye forsknings- og designcentre på de vigtigste geografiske markeder i Italien og Korea. Indsatsen med geografisk diversificering var så succesrig, at Korea i 1995 var vokset til at blive Filas næststørste marked, bag USA, men overskride Italien. Kontroleret af Gemina SpA siden 1988 blev Filas virksomhedsejendom drøftet i midten af 1990'erne. Aktietilbud fra 1993 havde reduceret Geminas andel i Fila til lidt over 50 procent i 1997. | |
|